flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

МОНІТОРИНГ СТАНУ НЕЗАЛЕЖНОСТІ СУДДІВ, ЕФЕКТИВНОСТІ ТА ДОСТУПНОСТІ ПРАВОСУДДЯ В УКРАЇНІ - 2016

12 вересня 2016, 16:38

 Моніторинг стану незалежності суддів,

ефективності та доступності правосуддя в Україні  -  2016

Статистичний звіт суду щодо результатів опитування громадян – учасників судових проваджень щодо їх задоволеності роботою

Березнегуватського районного суду Миколаївської області,

проведеного з 5 по 9 вересня 2016 року

 

Відповіді на питання анкети громадян – учасників судових проваджень,

 в опитуванні взяли участь 32 громадяни – учасники судових проваджень.

Результати опитування та оцінювання наведені нижче.

 

ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РЕСПОНДЕНТА

Вік:

1. 18-25 років. -  3

2. 26-39 років. - 12

3. 40-59 років. - 15

4. 60 років і старші. - 2

Стать:

1. Чоловіча. -   8

2. Жіноча.    - 24

Рівень освіти:

1. Середня та неповна середня. - 11

2. Базова вища. - 13

3. Повна вища. -   8

4. Інше (вкажіть) ________________________________________________________

Наявність вищої юридичної освіти:

1. Так. -  6

2. Ні.  - 26

Де Ви проживаєте?

1. У населеному пункті, де розташований суд. - 28

2. У іншому населеному пункті. - 4

 

У суді Ви представляєте:

1. Особисто себе (є позивачем/відповідачем/свідком). - 28

2. Іншу особу (є адвокатом, юристконсультом).           - 2

3. Інше (вкажіть)   представники КВІ                            - 2

Як часто Ви були учасником судового процесу?

1. Це мій перший судовий процес. - 15

2. 2-5 разів.  - 13

3. 6 разів і більше. - 4                          

 

На якій стадії розгляду знаходиться Ваша справа?

1. Розгляд справи ще не розпочато. - 4

2. Справа знаходиться в процесі розгляду. - 10

3. Розгляд справи завершено (винесено рішення). - 18

4. Інше (вкажіть).

Який ступінь Вашої обізнаності з роботою судів та суддів в цілому?

Цілком обізнаний

Загалом обізнаний

Майже не обізнаний

Зовсім не обізнаний

4

3

2

1

                  10                                         17                                          4                                          1

 

ДОСТУПНІСТЬ СУДУ

 

Чи легко Вам було знайти будівлю суду?

1. Так. - 31

2. Ні.   -   1

 

Оцінка наданих відповідей на наступні запитання, використовуючи 5-бальну шкалу

(1 - цілком ні, 2 - скоріше ні, 3 - більш-менш (варіант: і так, і ні), 4 - скоріше так, 5 - цілком так).

 

Чи зручно Вам діставатися до будівлі суду громадським транспортом? (Якщо Ви не користуєтеся громадським транспортом, дайте відповідь на наступне питання).

                                                                                1 2 3 4 5      ( 22: 1- 1;  2- 1;  3- 3;  4- 3;  5- 14 )

Чи зазнавали Ви певних перешкод у доступі до приміщень суду через обмеження охорони?

1. Так. -  0

2. Ні.  - 32

Як Ви вважаєте, чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду?       ( 1- 3;  3- 2;  4- 4;  5- 23 )

1 2 3 4 5

Якщо Вам доводилося телефонувати до суду, чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію?                                                           ( 1- 1;  4- 6;  5- 25 )

1 2 3 4 5

Чи давав графік роботи канцелярії суду можливість вчасно та безперешкодно вирішувати Ваші справи у суді (подати позов, ознайомитися з матеріалами, отримати рішення, ухвалу та ін.)?                                                                                            ( 3- 1;  4- 3;  5- 28 )

1 2 3 4 5

 

ЗРУЧНІСТЬ ТА КОМФОРТНІСТЬ ПЕРЕБУВАННЯ У СУДІ

Чи є характерним для приміщень суду наступне:

– достатність зручних місць для очікування, оформлення документів,

підготовки до засідання                                                     ( 2- 1;  3- 2;  4- 5;  5- 24 )              1 2 3 4 5

– вільний доступ до побутових приміщень (туалетів) ( 28: 1- 1;  2- 5;  3- 4; 4- 5;  5- 13 )1 2 3 4 5

– чистота та прибраність приміщень                              ( 3- 3;  4- 6;  5- 23 )                        1 2 3 4 5

– достатність освітлення                                                    ( 1- 1;  2- 2;  3- 1;  4- 5; 5- 23 )      1 2 3 4 5

 

ПОВНОТА ТА ЯСНІСТЬ ІНФОРМАЦІЇ

 

Чи зручно у суді розташовані інформаційні стенди (дошки оголошень, зразків документів)?

                                                                                                 ( 3- 1;  4- 2;  5- 29 )                        1 2 3 4 5

Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо:

– розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень ( 4- 4;  5- 28 )      1 2 3 4 5

– правил допуску в суд та перебування в ньому            ( 3- 2;  4- 7;  5- 23 )                       1 2 3 4 5

– справ, що призначені до розгляду                                  ( 3- 2;  4- 3;  5- 27 )                       1 2 3 4 5

– зразків документів (заяв, клопотань тощо)                  ( 3- 3;  4- 5;  5- 24 )                       1 2 3 4 5

– порядку сплати судового збору, реквізити та розміри платежів (1- 1;3- 1; 4- 4; 5- 26) 1 2 3 4 5

Чи користувалися Ви офіційним веб-сайтом суду?

1. Так. - 12

2. Ні.   - 20

Чи користувалися Ви офіційною сторінкою суду в соціальній мережі Facebook?

1. Так. -  7

2. Ні.  - 25

Чи знайшли Ви потрібну для Вас інформацію на офіційних джерелах суду?             1 2 3 4 5

                                                                                                  ( 12: 3- 1;  4- 2;  5- 9 )     

Чи достатньо необхідної інформації на офіційному веб-сайті суду?                             1 2 3 4 5

                                                                                                  ( 12:  4- 1;  5- 11 )

Можливо у Вас є якісь зауваження чи рекомендації стосовно розміщення інформації на офіційних джерелах суду (вкажіть, будь ласка) 1. Користування інтернет мережею та офіційним сайтом цілком задовольняє.                                                             _______________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________

 

СПРИЙНЯТТЯ РОБОТИ ПРАЦІВНИКІВ АПАРАТУ СУДУ

 

Чи старанно працювали працівники суду та не припускалися помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків?                        ( 3- 1;  4- 8;  5- 23 )   1 2 3 4 5

Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами:

– доброзичливість, повагу, бажання допомогти                                 ( 4- 4;  5- 28 )        1 2 3 4 5

– однакове ставлення до всіх, незалежно від соціального статусу ( 3- 3;  4- 1;  5- 28)1 2 3 4 5

– професіоналізм, знання своєї справи                                                ( 4- 4;  5- 28 )         1 2 3 4 5

 

Працівники суду в конфліктній ситуації ведуть себе стримано і не відповідають на критику зі сторони відвідувачів, колег: (30 громадян з 32 опитаних дали відповідь на дане питання)

1. Згоден (-а). - 22

2. Згоден (-а) в повній мірі. - 4

3. Важко визначитись. - 4   

4. Не згоден в повній мірі.

5. Не згоден (-а).

 

Працівники суду дотримуються дрес-коду, носять бейдж з зазначенням прізвища, імені, по-батькові та називають себе на першу вимогу відвідувача:

1. Згоден (-а). - 21

2. Згоден (-а) в повній мірі. - 4

3. Важко визначитись. - 3

4. Не згоден (-а) в повній мірі. - 4

5. Не згоден (-а).

 

Працівники суду забезпечують безпечність та конфіденційність інформації, отриманої при виконання свої посадових обов’язків:

1. Згоден (-а). - 24

2. Згоден (-а) в повній мірі. - 5

3. Важко визначитись. - 1

4. Не згоден (-а) в повній мірі. - 1

5. Не згоден (-а). - 1

 

ДОТРИМАННЯ СТРОКІВ СУДОВОГО РОЗГЛЯДУ

 

Чи вчасно (відповідно до графіка) розпочалося останнє засідання по Вашій справі?

                                                                                 1 2 3 4 5      ( 3- 2;  4- 8;  5- 22 )

Чи було враховано Ваші побажання при призначенні дня та часу засідання?

                                                                                 1 2 3 4 5      ( 3- 2;  4- 8;  5- 22 )

Чи вчасно Ви отримували повістки та повідомлення про розгляд справи?

                                                                                 1 2 3 4 5      ( 3- 1;  4- 7;  5- 24 )

Чи вважаєте Ви обґрунтованими затримки/перенесення слухань у розгляді Вашої справи?

                                                                                 1 2 3 4 5      ( 29: 3- 2;  4- 7;  5- 20 )

Сприйняття роботи судді

– неупередженість та незалежність (суддя не піддався зовнішньому тиску, якщо такий

був)                                                                                              ( 3- 1;  4- 2;  5- 29 )                   1 2 3 4 5

– коректність, доброзичливість, ввічливість                                      ( 3- 2;  4- 3;  5- 27 )  1 2 3 4 5

– належна підготовка до справи та знання справи                            ( 4- 5;  5- 27 )           1 2 3 4 5

– надання можливостей сторонам обґрунтовувати свою позицію  ( 3- 1;  4- 6;  5- 25 )  1 2 3 4 5

– дотримання процедури розгляду                                                        ( 3- 1;  4- 5;  5- 26 )  1 2 3 4 5

 

Чи вчасно Ви отримали повний текст рішення по Вашій справі?

1. Так. - 31

2. Ні.   -   1

 

Якщо Вам вдалось ознайомитись із текстом рішення, будь ласка, дайте відповіді на питання, використовуючи 5-бальну шкалу: 1 – цілком ні, 2 – швидше ні, 3 – більш-менш (варіант: і так, і ні), 4 – швидше так, 5 – цілком так. ( 7:  4- 2;  5- 5 )

 

Чи було рішення викладено легкою, доступною для розуміння мовою?      ( 1- 1;  4- 6;  5- 25 )

1 2 3 4 5

На Вашу думку, чи було рішення по Вашій справі добре обґрунтованим?  ( 1- 1; 3- 1;  4- 6;  5- 24)

1 2 3 4 5

 

Коли мова йде про підвищення якості роботи суду, на Вашу думку, які виміри якості, слід покращувати в першу чергу? Проставте в порядку важливості для Вас сім вимірів якості за ступенем важливості. 1 - найбільш важливий вимір якості (слід покращувати в першу чергу), 6- найменш важливий вимір якості.

Вимір якості

Ранг

Доступність суду                                                  23-

6

Зручність та комфортність перебування у суді 26-

1

Повнота та якість інформації                              23-

3

Дотримання термінів судового розгляду          25-

2

Якість роботи працівників апарату суду          23-

4

Якість роботи судді                                             23-

5

 

Чи довіряєте Ви Березнегуватському районному суду Миколаївської області?

1. Так. - 32

2. Ні.

3. Важко сказати.

 

Щиро просимо Вас допомогти покращити роботу суду, залишивши свої побажання, зауваження та пропозиції щодо організаційної діяльності Березнегуватського районного суду Миколаївської області!  1. Зауважень та пропозицій до суду немає, все влаштовує.

________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________

 

Ваші побажання відносно роботи апарату Березнегуватського районного суду Миколаївської області 1. Щоб були такими справедливими як і є, виносили рішення згідно чинного законодавства.__________________________________________________________________________2.Дякую за працю._____________________________________________________________________                                                                                                                                                                                                  _3.Все задовольняє._____________________________________________________________________ _4. Довіра суспільства до судової влади буде підтримуватись і зростати, якщо і відвідувачі і працівники будуть взаємно ввічливими._____________________________________________________ _5. Судить чесно і справедливо.     _____________________________________________________ _______________________________________________________________________________________ ДЯКУЄМО ЗА СПІВПРАЦЮ! ВАША ДУМКА – ВАЖЛИВА ДЛЯ НАС!