Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Основна мета цієї електронної системи – надати змогу надсилати до будь-якого суду країни підписані ЕЦП документи. Інакше кажучи, Електронний суд дасть можливість спростити взаємодію між громадянами й судами.
Електронне судочинство значною мірою підвищує ефективність правосуддя в цілому, спрощує доступ до справи її учасників, а також заощаджує організаційні, фінансові та часові затрати, пов’язані з пересиланням матеріалів справи з одного суду до іншого та ознайомленням з ними учасників.
З очевидних плюсів запровадження ЄСІТС можна назвати такі:
Що ж необхідно зробити для того щоб отримувати процесуальні документи в електронному вигляді?
Для отримання процесуальних документів в електронному вигляді потрібно виконати одну із вказаних дій:
Звернутись до суду за шаблоном «Заява про вступ до справи» для того щоб відповідальний працівник суду вніс дані до автоматизованої системи документообігу суду.
І після таких простих дій процесуальні документи у відповідній справі, що видані після дати подання вказаної заявки до суду, будуть надходити в електронному вигляді на зареєстровану електронну адресу учасника судового процесу в домені mail.gov.ua, зазначену в заявці.
При цьому слід зазначити, що для отримання судового рішення по Вашій справі через систему «Електронний суд» необхідно зареєструвати заявку у цій системі до дати прийняття судом процесуальних рішень.
Тобто судові рішення, які прийняті до реєстрації заявки, відправці через систему «Електронний суд» у зв`язку з обмеженням алгоритму роботи системи не підлягають.
Крім того, нагадуємо, що при зверненні до суду важливо також і прописувати свою електронну адресу. Навіть якщо Ви ще не зареєстровані в системі «Електронний суд», але маєте звичайну електронну поштову скриньку та напишете до суду заяву про отримання процесуальних документів в електронному вигляді, то суд надсилатиме всю необхідну Вам документацію на зазначену Вами електронну адресу.