Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ПФУ оновив веб-портал електронних послуг новими функціональними можливостями, що розширюють дистанційний доступ громадян до послуг Фонду.
Як повідомила прес-служба Пенсійного фонду України, користувачі веб-ресурсу без черг і зайвих витрат часу можуть скористатись наступними електронними послугами:
- отримувати інформацію, накопичену в базах даних персоніфікованого обліку;
- здійснювати контроль за даними, що вносяться до системи персоніфікованого обліку та впливають на пенсійні права (для працюючих);
- отримувати відомості з власної пенсійної справи (для пенсіонерів) щодо суми призначеної пенсії, з урахуванням усіх встановлених надбавок, виду пенсії, закінчення строку виплати пенсії тощо;
- подавати заяву – запит на попереднє замовлення паперових документів, а саме: виписки з системи персоніфікованого обліку, виписки з пенсійної справи (для пенсіонерів), виписки про стан розрахунків з ПФУ (для страхувальників);
- подавати скарги до органів Пенсійного фонду;
- подавати заяви про призначення пенсії до органів Пенсійного фонду;
- подавати заяви про перерахунок пенсії у зв’язку з набутим страховим стажем до органів Пенсійного фонду (для пенсіонерів);
- записатися на прийом до органу Пенсійного фонду з можливістю вибору часу, зручного для відвідування Фонду.
Також повідомляється, що процедура реєстрації на веб-порталі максимально спрощена. Можлива онлайн реєстрація за електронним цифровим підписом (ЕЦП).